Join our team

H οικογένεια της Aria μεγαλώνει!

Η Aria Fine Catering  μεγαλώνει την οικογένειά της και δέχεται αιτήσεις προσλήψεων για θέσεις με προοπτική, προσωπική και επαγγελματική εξέλιξη, στο χώρο της εστίασης και του πολιτισμού. Θέλουμε να μοιραστούμε τα όραμά μας μαζί σας, και να δημιουργήσουμε το παρόν και το μέλλον με χαρά και αισιοδοξία, προσφέροντας προϊόντα και υπηρεσίες υψηλής ποιότητας και αισθητικής. Αν έχετε σχετικές σπουδές και ανάλογη εμπειρία, οι θέσεις μας είναι ανοιχτές και σας περιμένουν. Ελάτε να γνωριστούμε καλύτερα!

Διαθέσιμες Θέσεις

Kάτοικος σε κοντινές περιοχές Κορωπί

Απαραίτητα προσόντα

  • Επαγγελματικό δίπλωμα οδήγησης
  • Πιστοποιητικό Επαγγελματικής Ικανότητας (ΠΕΙ)
  • Επιθυμητή η κατοχή διπλώματος χειρισμού ανυψωτικού μηχανήματος Kλαρκ
  • 6ετής προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση

Αν είσαι καλλιτεχνική φύση και ανήσυχο πνεύμα, αν έχεις αισθητική, δημιουργική και φωτογραφική άποψη, αν δεν είσαι ο τύπος γραφείου, αν έχεις μεταφορικό μέσο, αν είσαι λάτρης του φαγητού.

Βασικές γνώσεις

  • Corel draw
  • Adobe Ιllustrator
  • Adobe Photoshop

Ικανοποιητικό πακέτο αποδοχών + extra

Αρμοδιότητες:

  • Λειτουργεί ως σημείο επαφής μεταξύ των στελεχών και των εσωτερικών/εξωτερικών πελατών
  • Αναλαμβάνει τα καθήκοντα της απάντησης κλήσεων, κρατάει μηνύματα και κατευθύνει την αλληλογραφία και δίνει σημασία στη λεπτομέρεια
  • Χειρίζεται δεόντως τα αιτήματα και τα ερωτήματα
  • Τηρεί το πρόγραμμα, οργανώνει συναντήσεις και ραντεβού και στέλνει υπενθυμίσεις
  • Κανονίζει τα ταξίδια
  • Λαμβάνει όλα τα αιτήματα του CEO,  κρατάει σημειώσεις και εισάγει δεδομένα με ακρίβεια
  • Παρακολουθεί τα αναλώσιμα γραφείου & είναι υπεύθυνη για την εύρυθμη λειτουργία του γραφείου
  • Δημιουργεί προσφορές, εκθέσεις, παρουσιάσεις και συνόψεις

Απαραίτητα προσόντα:

  • Αποδεδειγμένη εμπειρία ως Executive Administrative Assistant, Senior Executive Assistant ή σε άλλη γραμματειακή θέση για τουλάχιστον 2 χρόνια
  • Πλήρης κατανόηση των συστημάτων και διαδικασιών διαχείρισης γραφείου
  • Άριστη γνώση MS Office
  • Άριστη γνώση αγγλικών
  • Εξαιρετικές ικανότητες σχεδιασμού και διαχείρισης χρόνου
  • Ευχρηστία digital εργαλείων και social media
  • Σταθερή προσωπικότητα με ικανότητες διαχείρισης χρόνου & εργασίας υπό πίεση και deadlines εφόσον χρειαστεί
  • Ικανότητα ταυτόχρονης εκτέλεσης πολλαπλών εργασιών και ιεράρχηση του καθημερινού φόρτου εργασίας σε συνδυασμό με τα υπόλοιπα τμήματα της επιχείρησης
  • Υψηλού επιπέδου δεξιότητες γραπτής και προφορικής επικοινωνίας
  • Διακριτικότητα και πλήρης εμπιστευτικότητα
  • Πτυχίο ΤΕΙ/ΑΕΙ, προτίμηση σε οικονομική ή διοίκησης επιχειρήσεων κατεύθυνση ή Απολυτήριο λυκείου ή σχολής γραμματέων με αποδεδειγμένη εμπειρία σε ανάλογη θέση ως Personal Assistant
Απαραίτητα προσόντα
  • Προηγούμενη εμπειρία στην αντίστοιχη θέση
  • Καλή γνώση της Αγγλικής Γλώσσας
Δεξιότητες & Ικανότητες
  • Ευγένεια και φιλική διάθεση
  • Προσανατολισμός στην εξυπηρέτηση του πελάτη
  • Αντιληπτική ικανότητα, ευστροφία
  • Ικανότητα εργασίας υπό πίεση
  • Προσεγμένη εμφάνιση
  • Συνέπεια και επαγγελματισμός
  • Δυνατές επικοινωνιακές δεξιότητες
  • Πνεύμα συνεργασίας & ομαδικότητα
  • Δυναμικός χαρακτήρας
  • Ανεπτυγμένο αίσθημα ευθύνης

Απαραίτητα προσόντα

  • Τουλάχιστον 5ετής προϋπηρεσία σε κατάστημα  
  • Εμπειρία στη χρήση επαγγελματικών μηχανών παρασκευής καφέ 
  • Εμπειρία στην παραγωγή Cocktails
  • Πολύ καλή γνώση της Αγγλικής Γλώσσας
  •  Άριστη χρήση Η/Υ και υπολογιστικά προγράμματα (Word, Excel)

 

Ικανότητες & Δεξιότητες

  • Επικοινωνιακές δεξιότητες 
  • Ικανότητα διαχείρισης προσωπικού 
  • Οργανωτικές δεξιότητες 
  • Φιλική προσωπικότητα και διάθεση 
  • Προσεγμένη εμφάνιση 
  • Ικανότητα εργασίας υπό πίεση 
  • Προσανατολισμός στην εξυπηρέτηση του πελάτη

Υπάλληλος Μισθοσοδίας για εργασία πλήρους απασχόλησης , όπου θα αναφέρεται στο τμήμα HR και στη Διεύθυνση.

Αρμοδιότητες:

  • Εκδοση Μισθοδοσίας και αποδείξεων πληρωμής
  • Υπολογισμός και αποστολή ΑΠΔ
  • Σύνταξη συμβάσεων εργασίας,μεταβολές ωραρίων,προσλήψεις,απολύσεις,αποχωρήσεις,βεβαιώσεις αποδοχών κλπ
  • Διαχείριση συστήματος βαρδιών και ωρομέτρησης
  • Διαχείριση αδειών και ασθενειών
  • Διαχείριση ΕΡΓΑΝΗ
  • Διατήρηση αρχείου εργαζομένων

Απαραίτητα προσόντα:

  • Πτυχίο ΤΕΙ ή ΑΕΙ ή πολυετή εμπειρία σε ανάλογη θέση
  • Πολύ καλή γνώση και χρήση του προγράμματος Μισθοδοσίας της EPSILON NET
  • Πολύ καλή γνώση Η/Υ και των προγραμμάτων MS Office(excel-word)

 

Βοηθό Λογιστή για εργασία πλήρους απασχόλησης, όπου θα αναφέρεται Προιστάμενο Λογιστηρίου και στη Διεύθυνση.

Αρμοδιότητες:

  • Εκκαθαρίσεις και έλεγχος εξοδολογίων
  • Τιμολόγηση, έλεγχος και συμφωνία Ταμείου
  • Καταχωρήσεις τιμολογίων στο MY DATA
  • Καταχωρήσεις δαπανών και δεδομένων για reports
  • Πληρωμές σε τράπεζες, καταστάσεις πελατών -προμηθευτών

Απαραίτητα προσόντα:

  • Πτυχίο ΑΕΙ /ΑΤΕΙ Οικονομικής Κατεύθυνσης.
  • Προυπηρεσία σε ανάλογη θέση σε περιβάλλον Ανώνυμης Εταιρείας
  • Πολύ καλή γνώση και χρήση του προγράμματος ERP Softone
  • Πολύ καλή γνώση Η/Υ και των προγραμμάτων MS Office(excel-word)
  • Πολύ καλή γνώση Αγγλικής γλώσσας.

Η Aria fine Catering μεγάλη εταιρία στον χώρο της εστίασης και της ψυχαγωγίας αναζητά έμπειρο και καταρτισμένο στέλεχος με σχετικές σπουδές και ανάλογη προϋπηρεσία να αναλάβει υπεύθυνα την κάτωθι θέση εργασίας:

Operations Catering Manager

Κύριες αρμοδιότητες

  • Υπεύθυνο ρόλο και συμμετοχή στη λειτουργία των εκδηλώσεων
  • Επικοινωνία με τους πελάτες σε συνεργασία με τις πωλήσεις και κατανόηση των αναγκών τους
  • Διοικητική υποστήριξη και επίβλεψη catering
  • Επικοινωνία με όλα τα τμήματα της εταιρίας για την άριστη διεξαγωγή των events

Απαραίτητα προσόντα

  • Τουλάχιστον 10 έτη προϋπηρεσίας σε ανάλογη θέση
  • Άριστη γνώση της αγγλικής γλώσσας
  • Ισχυρές επικοινωνιακές και οργανωτικές δεξιότητες
  • Διαχείριση κρίσεων
  • Ικανότητα εξαιρετικών διαπροσωπικών σχέσεων

Παροχές

  • Πλήρες και ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
  • Επαγγελματικό και ευχάριστο περιβάλλον εργασίας
  • Συνεχής ευκαιρίες για εργασιακή εξέλιξη

Αρμοδιότητες:

Ο κάτοχος της θέσης είναι υπεύθυνος για την παρασκευή & πώληση των ροφημάτων / προϊόντων, διαχείριση ταμείου, εξυπηρέτηση πελατών, συνεισφέροντας στην εύρυθμη λειτουργία του καταστήματος.

Επιθυμητά προσόντα:

· Εργασιακή εμπειρία τουλάχιστον 2 ετών σε αντίστοιχη θέση

· Ικανότητες επικοινωνίας, συνεργασίας, οργάνωσης και διαχείρισης χρόνου

· Ομαδικότητα, υπευθυνότητα, συνέπεια και προσοχή στη λεπτομέρεια
Η εταιρία προσφέρει:

· Ικανοποιητικό πακέτο αποδοχών

· Ευχάριστο & δυναμικό περιβάλλον εργασίας

Συνεχή εκπαίδευση & προοπτικές εξέλιξης

Η θέση αφορά στον Ναυτικό Όμιλο Βουλιαγμένης

Προυπηρεσία σε Εστιατόριο

Πλήρης απασχόληση

Εναλλαγή ωραρίου

Απαραίτητη γνώση αγγλικών. Οποιαδήποτε επιπλέον ξένη γλώσσα θα εκτιμηθεί

Ηγετικές ικανότητες

Έλεγχος & εκπαίδευση του προσωπικού

Έλεγχος της ποιότητας των προϊόντων και των υπηρεσιών

Διασφάλιση της σωστής λειτουργίας του εστιατορίου

Ωρομέτρηση προσωπικού

Παραγγελία προμηθειών βάση budget

Επικοινωνία με τους πελάτες

Διαχείρηση – επίλυση παραπόνων και προβλημάτων

Προυπηρεσία σε Εστιατόριο

Πλήρης απασχόληση

Εναλλαγή ωραρίου

Απαραίτητη γνώση αγγλικών. Οποιαδήποτε επιπλέον ξένη γλώσσα θα εκτιμηθεί

Hγετικές ικανότητες

Καθοδήγηση και επίβλεψη της ομάδας του service

Δημιουργία κλίματος εμπιστοσύνης και επικοινωνίας με την ομάδα του service

Επίβλεψη της άψογης εξυπηρέτησης των πελάτων και διαχείρηση παραπόνων

Εφαρμογή στρατηγικών για τη δημιουργία ενός θετικού και πελατοκεντρικού περιβάλλοντος

Προυπηρεσία σε Εστιατόριο

Πλήρης απασχόληση

Εναλλαγή ωραρίου

Απαραίτητη γνώση αγγλικών. Οποιαδήποτε επιπλέον ξένη γλώσσα θα εκτιμηθεί

Εκτέλεση των παραγγελιών των πελατών

Προσήλωση στις ανάγκες των πελατών και του σαλονιού

Διατήρηση της τάξης και της καθαριότητας 

Γνώση του μενού και του καταλόγου των κρασιών

 

Έκδοση Μισθοδοσίας και αποδείξεων πληρωμής

Υπολογισμός και αποστολή ΑΠΔ

Σύνταξη συμβάσεων εργασίας, μεταβολές ωραρίων, προσλήψεις, απολύσεις,  αποχωρήσεις, βεβαιώσεις αποδοχών, κ.α.

Διαχείριση συστήματος βαρδιών και ωρομέτρησης

Διαχείριση αδειών και ασθενειών

Διαχείριση ΕΡΓΑΝΗ

Διατήρηση αρχείου εργαζομένων

Έλεγχος και καταχώρηση παραστατικών, εισπράξεων, πληρωμών, τιμολογίων και λογιστικών εγγραφών

Συμφωνία υπολοίπων  με πελάτες και προμηθευτές  

Ενημέρωση διπλογραφικών βιβλίων

Τήρηση Βιβλίων Γ΄ Κατηγορίας

Ενημέρωση και έλεγχος των καρτελών πελατών, προμηθευτών

Τιμολόγηση

Τήρηση ταμείου (είσπραξη λογαριασμών και εξόφληση οφειλών)

Έλεγχος  σημαντικών σημείων

Εποπτεία σε όλα τα στάδια παραγωγής από τις α ύλες μέχρι το τελικό προϊόν

Διαχείριση συστημάτων διασφάλισης ποιότητας

Έλεγχος της συμμόρφωσης στους κανόνες

Ενημέρωση και επικαιροποίηση όλων των συστημάτων της εταιρίας

Έλεγχος του μενού και επίβλεψη των Μαγείρων

Γνώση συστημάτων διαχείρισης ασφάλειας και υγιεινής τροφίμων

Καταγραφή προμηθειών, ελλείψεων και σύνταξη παραγγελίας

Έλεγχος της μηνιαίας απογραφής πρώτων υλών και αναλωσίμων

Ευελιξία και προσαρμοστικότητα σε απαιτητικές καταστάσεις

Ηγετικές ικανότητες

Οργάνωση της επιφάνειας εργασίας και του απαραίτητου εξοπλισμού

Προετοιμασία όλων των συστατικών και πρώτων υλών για το μαγείρεμα του φαγητού

Τακτικός έλεγχος της διαδικασίας παρασκευής του φαγητού

Διατήρηση υγιεινής και τάξης της κουζίνας

Σωστή διαφύλαξη του φαγητού και του εξοπλισμού

  • Προηγούμενη εμπειρία σε αντίστοιχη θέση
  • Καλή γνώση της Αγγλικής Γλώσσας
  • Ευγένεια και φιλική διάθεση
  • Προσανατολισμός στην εξυπηρέτηση του πελάτη
  • Αντιληπτική ικανότητα, ευστροφία
  • Ικανότητα εργασίας υπό πίεση
  • Προσεγμένη εμφάνιση
  • Συνέπεια και επαγγελματισμός
  • Δυνατές επικοινωνιακές δεξιότητες
  • Πνεύμα συνεργασίας & ομαδικότητα
  • Δυναμικός χαρακτήρας
  • Ανεπτυγμένο αίσθημα ευθύνης
  • Διαχείριση και τήρηση προγράμματος συσκευασίας

    Οργάνωση συσκευασίας

    Παρακολούθηση ποιότητας συσκευασίας και τήρηση των ποιοτικών κριτηρίων

    Αυστηρή τήρηση των κανόνων υγιεινής

    Kάτοικος σε κοντινές περιοχές Κορωπί

    Επαγγελματικό δίπλωμα οδήγησης

    Πιστοποιητικό Επαγγελματικής Ικανότητας (ΠΕΙ)

    Επιθυμητή η κατοχή διπλώματος χειρισμού ανυψωτικού μηχανήματος Kλαρκ

    6ετής προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση

    Διαχείριση και έλεγχος της αποθήκης

    Παραλαβή εμπορευμάτων και τακτοποίηση

    Εκτέλεση παραγγελιών

    Ικανότητα χρήσης μηχανημάτων

    Εμπειρία σε προγράμματα διαχείρισης αποθήκης

    Κύριες αρμοδιότητες

    • Προώθηση της επιχείρησης στον κλάδο του catering
    • Διεύρυνση πελατολογίου
    • Επικοινωνία με τους πελάτες και κατανόηση των αναγκών τους
    • Σχεδιασμός εκδήλωσης από την σύνταξη της οικονομικής προσφοράς μέχρι την ολοκλήρωση της εκδήλωσης σε συνεργασία με τα εμπλεκόμενα τμήματα
    • Διασφάλιση ομαλής διεξαγωγής της εκδήλωσης και επίλυση προβλημάτων που ενδέχεται να προκύψουν
    • Ανάλυση επιτυχίας της εκδήλωσης και σύνταξη αναφορών

     

    Απαραίτητα προσόντα

    • Τουλάχιστον 3 έτη προϋπηρεσία στον κλάδο
    • Γνώση των κύριων δεικτών απόδοσης και των τεχνικών μάρκετινγκ για τη διαχείριση εκδηλώσεων
    • Εξοικείωση με τη χρήση υπολογιστή και ERP
    • Άριστη γνώση MS Office
    • Άριστη γνώση της Αγγλικής γλώσσας
    • Ισχυρές επικοινωνιακές και οργανωτικές δεξιότητες
    • Πάθος για τον χώρο των εκδηλώσεων και ευελιξία
    • Ικανότητα προσαρμογής σε ένα δυναμικό περιβάλλον
    • Δημιουργία και διατήρηση εξαιρετικών διαπροσωπικών σχέσεων
    • Ομαδική ιδιοσυγκρασία και προσήλωση στους στόχους

     

    Παροχές

    • Πλήρες και ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
    • Επαγγελματικό και ευχάριστο περιβάλλον εργασίας
    • Συνεχείς ευκαιρίες για επαγγελματική εξέλιξη
    • Bonus επίτευξης στόχων
    • Καθημερινό γεύμα
    Ανέβασμα Βιογραφικού
    Ανέβασμα Βιογραφικού